Cultura
Alonso Bernárdez, Xosé G.
Biografía
Naceu na Estrada no ano 1.972. Realizou os seus estudos de bacharelato no IES “Manuel Garcia Barros” da Estrada, que rematou no ano1.991. A continuación encetou os estudos de Maxisterio, especialidade de Educación Infantil, en Santiago de Compostela, que rematará no 1.994, realizando a seguir estudos de Pedagogía, nos que se licenciará no 1.997, coa especialización de Intervención Socioeducativa.
Comenzará a súa andaina profesional en “ Caritas A Estrada” a través dos seus diferentes programas Socioeducativos e iniciativas de promoción do colectivo infantil e xuvenil. No ano 2.001 comezou os estudos de Doutoramento pola universidade Compostela no Departamento de Teoría e Historia da Educación- No ano 2.003 realiza o Máster en Desenvolvemento Local e Comarcal polo Universidade de Santiago de Compostela.
Nos últimos anos coordina o Programa de Dinamización Rural de Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela, cunha especial dedicación á comarca de Tabeirós- Terra de Montes. Ten impartido Seminarios, conferencias e grupos de Formación en relación a temáticas varias, sempre en clave pedagógico-social, de animación socio-cultural, desenvolvemento e educación comunitaria, ou educación familiar, entre as máis significativas.
A nivel individual ten publicadas dúas obras, que sen froito da súa dedicación profesional, Así temos: EDUCACIÓN AMBIENTAL COMUNITARIA.
ANÁLISE DUNHA EXPERIENCIA EN CURSO ( Danú S.L. – Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela, 2.000) e EDUCACIÓN COMUNITARIA E ANIMACIÓN RURAL ( Danú S.L. – Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela, 2.001). Asimismo é autor de diferentes artigos, sobre todo no xornal “ El Faro de Vigo”, sempre tendo como referente o aspecto pedagógico e social.
Obras
Educación Ambiental Comunitaria
Autor: Alonso Bernárdez, Xosé G.
Editorial: Danú, S.L.
Descripción: Xorde da acción desenvolvida por Cáritas parroquial da Estrada cos nenos e nenas que participan nos seus proxectos. Pretenden confrontar a realidade coa utopía, abrir novos vieiros e acompañar desde o diálogo a futuros proxectos.