Qué é ? |
Unha comunicación de carácter obrigatorio por cambio do titular da propiedade dun inmoble rústico ou urbano, os efectos do Imposto sobre Bens Inmobles - IBI. |
Quen o ten que que solicitar ? |
O comprador ou o vendedor do inmoble. |
Que documentación hai que presentar ? |
- Escritura de compra-venda. - Último recibo do IBI - Formulario 901 de cambio de dominio. Este impreso pode obterse na Administración de Facenda - Avda. Benito Vigo, 51 -. Se o novo titular desexa facer o pagamento do recibo do IBI a través de domiciliación bancaria, cómpre tramitala. |
Canto custa ? |
Gratuíto. |
En que datas hai que facelo ? |
Dentro do prazo de dous meses a partir da formalización da escritura pública. |
Como e donde se pode presentar ? |
Persoalmente ou por correo, nos seguintes lugares : - Xerencia Territorial do Catastro. - Administracións ou Delegacións de Facenda - Concello. |
Canto tempo tarda a resposta ? |
Immediata |
Que documentación entrega a Administración ? |
- Comprobante do cambio de nome efectuado. |
Onde se pode atopar máis información ? |
Nas páxinas do Catastro. |