Que é ? |
Baixa no Padrón da taxa de recollida do lixo. |
Quen o pode solicitar ? |
Os propietarios dos inmobles ou os seus representantes |
Onde se solicita ? |
No Rexistro Xeral do Concello. |
Que documentos hai que presentar ? |
Solicitude de baixa dirixida ao Sr. Alcalde-Presidente do Concello fundamentando ou alegando que o inmoble non reúne condicións de habitabilidade ou que presenta estado de ruína (que se informará polos servizos técnicos municipais), ou por cesamento das actividades comerciais, industriais ou profesionais. |
Canto custa ? |
É gratuíta. |
Cando se pode solicitar ? |
En calquera momento. A baixa surtirá efectos no período natural seguinte ao de presentación da mesma podendo, no seu caso, prorratearse por meses. |
Máis información |
- Servizos de subministro de auga e sumidoiros. - Na zona urbana o recibo ten periodicidade bimestral e comprende xunto coa taxa de recollida de lixo, a da auga e a da rede de sumidoiros. Na zona rural o recibo e semestral. - Ordenanza fiscal da taxa de recollida e tratamento de lixo. |